Wednesday, February 10, 2010

007 is also gonna die

Oh djeez, det har vært stille her en stund. Jeg gikk i hi sammen med sommeren, to put it mildly. Er ikke så sikker på om jeg egentlig har kommet ut av hiet ennå, men blogger fordi jeg gruer meg til tannlegen. Sove er jo selvfølgelig ikke et alternativ. Soving er for pyser og de som ikke skal til tannlegen. Tannlegen bør være snill, og gi meg dop hvis hun ikke har tenkt å være snill. Hvis ikke går det vel nye ti år før jeg våger meg inn på et sånt sted. Det positive med morgendagens besøk er jo at det er så lenge siden jeg var der sist, at de sikkert har blitt hypermoderne og ingenting gjør vondt. Det negative er at jeg synes det er krise bare å ta røntgen av tennene, så da gjør sikkert alt vondt likevel.Og jeg orker ikke engang tenke på den saken de bruker for å pirke i tennene.
I`m such a wuzz.

Jeg tror jeg gjør et nytt forsøk på å sove litt. Kanskje jeg dør hos tannlegen i morgen.

2 comments:

ida said...

Krysser fingrene for at du får masse dop og at det går helt fint. Du dør nok i hvert fall ikke :)

Frk. Svare said...

Det ordna seg. Nå må jeg hente mental styrke til å avgjøre når jeg skal ta ut en visdomstann. :(