Thursday, April 5, 2007

Rånetreff i Strømstad.

Hva er greia med rånetreff i Strømstad? Hva er greia med damer som henger ut av bilvinduer og skriker "er du ikke i strømstad i dag, så er du teit"?
Det første jeg tenker er jo selvfølgelig at hun skulle ha vært skutt, og håper i det tandre pikehjertet mitt at hun er en av dem som kommer til å bli overkjørt i løpet av natten.
Jeg blir litt oppgitt over mentaliteten til disse folka. Og har de ingen verdighet i det hele tatt?
Jeg tror ikke den motviljen jeg kjenner dukker opp fordi jeg begynner å bli gammel. Jeg er temmelig sikker på det.
Det er nå terroristene skulle ha slått til. Strømstad is the place.
Er det noen som har mailadressen til folk som tar seg av slikt?

3 comments:

Anette Yeah said...

terrorizt@hotmailz.comz

Anniken said...

De er visst veldig stolte av BH-ene sine, så jeg. Mamma var ganske fornøyd med at hun aldri hadde vært bekymret for å se noen av sine døtre på disse innslagene.

Frk. Svare said...

Jeg hadde blitt gjort arveløs hvis jeg hadde figurert i den type innslag.