Sunday, April 22, 2007

Kjerringråd for sti på øyet.

Etter et dypdykk i ølfatene på Cafe33, våkner jeg opp hjemme med særdeles vondt under det ene øyet. Sti på øyet er dødsirriterende og unødvendig, og ganske vondt. Og det passer særdeles dårlig sammen med tømmermenn.
Som den "over-gjennomsnittet-avhengig-av-worldwideweb" jeg er, så var løsningen å google litt. Hvordan skal jeg få vekk faenskapen kjappest mulig? (I dag er vi jo så opptatte av effektivitet). Jeg forventer effektivitet mot sti på øyet.
Her er løsningen, and I qoute;

"Jeg har en god oppskrift for å bli kvitt sti på øye. Gni en kattehale noen ganger inn mot nesa på det øyet du har sti på. Da for svinner stien. Sønnen min har prøvd dette flere ganger og det virker hver gang.
Tina"


Jeg har verken katt eller helse til å omgås katt.
Ellers takker jeg for råd.
-Og tenker i mitt skeptiske sinn tanker om idèers opprinnelse.

3 comments:

Anniken said...

for svinner! :D Kraftsalve fra Tina!

Jeg lurer ofte på hvor slike ting kommer fra. "Sti på øyet? Hmm.. hv aom du får låne halen til pus her?"

Frk. Svare said...

Tina er flink med både ord og råd.
Jeg har ikke fulgt rådet hennes. Sliter nok som det er om dagen med allergi.
Sti er snart borte..og det er fint, for da kan jeg snart vise meg i dagslys igjen.

Anonymous said...

hehehe:) http://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/lyth_sal.htm