Friday, November 24, 2006

Hva synes jeg egentlig om festivallivet?




Da har vi endelig fått bekreftet hotellbestillingen til neste års Arvikafestival. Takk og herremin for at det ikke blir teltliv. Eller for å si det på en annen måte, jeg slipper å bryte en gledelig tradisjon på grunn av manglende hotellrom. Festivalcampen er like fristende som fiskeslo. Skrekkhistoriene er mange og udelikate, og jeg fortrekker å rulle meg rundt i en ordentlig seng, og ikke minst ta meg en dusj i varmt vann. Teltlivets uromantiske sjarm ble lagt på hylla i år 2000 etter at jeg drakk meg gjennom noen dager i Kristiansand. Jeg har riktignok prøvd ut campinglivet opptil flere ganger på festival, men det var da jeg var ung og careless. Jeg syntes liksom ikke at det var så farlig å komme hjem med dreads, ødelagte sko og fillete klær. Ikke syntes jeg at det var så farlig å gå glipp av Ministry, Slayer og Fear Factory på grunn av for høyt alkoholinntak heller.
Nå har jeg blitt "gammel" og nipper til vinen min mens jeg nikker anerkjennende når jeg hører en bra konsert.
Jada, jeg er også kjent som partyløven.

Shirley Manson skal bare vite at jeg har lidd for henne.

7 comments:

ida said...

nippe vin ja... Tipper det blir mer bælming. Men heier på å få med seg flest mulig konserter. Og ikke minst oppdage nye band.

Frk. Svare said...

Okei da, det blir kanskje litt bælming. Men jeg har sluttet med soving på gressplen. That`s a starter!

ida said...

Jeg sovnet med overkroppen ut av teltet og et bein i soveposen på min første Roskilde-tur

Frk. Svare said...

Jeg synes at du fører deg mye bedre nå :D

C said...

HAR VI HOTELL????

*dø av lykke*

C said...

VI HAR HOTELL!
*dø litt til bare for sikkerhets skyld*

Jeg har akkurat stått tre jævla timer i drosjekø. De EIER ikke begrep om tid midt på natta i denne fordømte byen. Man fryser faen meg fingre og tær og alt som er av seg før man kommer seg hjem, og rekker å havne i bråk med minst ørten alkoholiserte nisser som ikke forstår at man ikke skjønner finsk. FED UP!

...jeg tror det blir bra med litt juleferie i gamlelandet...

Frk. Svare said...

Vi har hotell! Og klart det blir stas :)

Det er mye bedre i Norge. Kom hjem:D